Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklmacje
1.
Zwroty (Odstąpienie od umowy)
Klienci indywidualni (Konsumenci)
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy przesłać stosowne oświadczenie na adres e-mail: biuro@kosze-kontenery.pl lub listownie na adres siedziby spółki.
Ograniczenia: Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (art. 38 pkt 3 Ustawy o prawach konsumenta).
Produkty wykonywane na indywidualne zamówienie, takie jak kosze betonowe produkowane według wytycznych Klienta, nie podlegają zwrotowi.
Koszty zwrotu: Koszt odesłania towaru do sprzedawcy ponosi Konsument.
Zwrot środków: Zwrot płatności nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zwróconego produktu lub dowodu jego odesłania, na ten sam środek płatniczy, którym dokonano zapłaty..
Klienci biznesowi (B2B)
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy przesłać stosowne oświadczenie na adres e-mail: biuro@kosze-kontenery.pl lub listownie na adres siedziby spółki.
Ograniczenia: Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (art. 38 pkt 3 Ustawy o prawach konsumenta).
Produkty wykonywane na indywidualne zamówienie, takie jak kosze betonowe produkowane według wytycznych Klienta, nie podlegają zwrotowi.
Koszty zwrotu: Koszt odesłania towaru do sprzedawcy ponosi Konsument.
Zwrot środków: Zwrot płatności nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zwróconego produktu lub dowodu jego odesłania, na ten sam środek płatniczy, którym dokonano zapłaty..
2.
Reklamacje
Każdy Klient, zarówno Konsument, jak i Przedsiębiorca, ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad fizycznych towaru lub jego niezgodności z zamówieniem.
Reklamacje należy przesyłać na adres e-mail: biuro@kosze-kontenery.pl lub pocztą na adres:
SOLIDTECH Sp. z o.o., ul. Mazowiecka 11 lok. 49, 00-052 Warszawa
W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie:
danych zamawiającego,
numeru zamówienia,
opisu wady,
daty zauważenia niezgodności,
dokumentacji zdjęciowej (jeśli możliwe).
Terminy rozpatrywania reklamacji:
Konsumenci: do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.
Klienci biznesowi: do 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.
W przypadku uznania reklamacji za zasadną, towar zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub nastąpi zwrot należności.